måndag 7 juli 2008

Brim full of asha

Senaste helgen har jag

Ätit ett peparkakspaket
Köpt träskor
Varit i västergötland
Sett Göta Kanal
Legat medvetslös i ett badkar
Varit redlös,dragen och allt därimellan
Fått nya belantskaper via burger king( som jag för iövrigt inte minns alls, läs nedanstående mejl från affe)
Sett Alba igen
Varit på Olles ökända fest
Varit på kafferep
Beklagat mig över alla konstiga svenskar som bor på landsbyggden
Glömt min laddare och värdefulla solstift hos gustav
Dessutom köpt två rosa muggar till min och fredrikas tågluff
& lovat mamma att vara absolutist på tågluffen, för min egen säkerhet ( Äntligen!!)



Hej! jag visste inte att du är antons syster. tänkte bara kolla hur det gick med dig i fredags.

ha det bra och hälsa anton från mig!

kram\affe

Inga kommentarer: