söndag 10 augusti 2008

smallets town on planet earth

GBG,
vinden höll tal på en hamburgebar, minns du?
minns du när batterierna exploderade?
kommer du ihåg din första kyss?
kan jag gå med dig hem från bussen?
jag kommer ihåg mina första converse, gör du?
bara dårar rusar in eller hur? visst är det så?


Stan är så liten att den skulle få plats i min pollypocket och vart jag än i världen går så består gbg i min handen ändå. Jag har varit bort och nu är jag tillbaka. Fyra veckor senare och en jävla massa minnen och vackra bilder, dofter och smaker. Jag vågar påstå att jag växt och inte bara av Ritter chokladen som konsumerades i berlin( i oändliga mängder, chokladen finns ju i oändliga smaker, måste testa alla) men jag har blivit visare, smartare, haha kanske inte men men men. vad vill jag säga. jo jag vill säga att jag älskar att hata den här stan.

take me in your arms, för nu är jag här igen!
PUSSSS

3 kommentarer:

Anonym sa...

fint skrivet!

Anonym sa...

bara dårar rusar in? var det ett elviscitat eller har håkan snott det också?! är i stan igen, antar att du ska till brewhouse och ram di dam imorgon? då ses vi där mitt fjun <3

Anonym sa...

i will take you in my arms and love you! ses i veckan. saknar dig. och jag har massa news att berätta!