måndag 15 september 2008

Lammköttet är här


Jag minns inte riktigt när det började, den här hypen om de där killarna som till och med råkar vara 91:or men nu är det ett faktum. och det är precis det här måndagsskvallret ( om helgen som varit vem som hookade med vem etc) som får mig att överleva måndagarna och så småningom hela veckan.
Anyways,de täcker in allas intressen. Jag träffade ena i torsdags med D och den dära andra killen hängde tydligen på Kids underjorden i fredags då han strulade med min kompis , vars namn ja låter vara osagt annars blir för mycket skvaller på en och samma gång. Hursomhelst den blonda killen gillar att sitta ensam på bar centro och typ filosofera och nu är två i min bektantskapskrets såååå efter honom, de bara måste ha honom. Tror ja, om intresset inte redan har slocknat det vill säga. Han den andra, brunetten han är enligt min kompis F en rip off på honom. Jag måste säga att som rip off lyckas han riktigt bra, hahah. Jag måste erkänna att jag tycker att det vore skitkul att vara kompis med stans nya horor.

P.S ja, han är lamköttet som vi började snacka om för evighetersen på Ciggaren, hoppas bara inte att de dör av hybris.

9 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha erkänn olof och jakob

Anonym sa...

Amanda, ta bort detta. Såndant här skriver man inte. / duffne

Anonym sa...

hahahahahaha underbart. gillar det faktum att alla skvallrar på en sekund.

Anonym sa...

ps, lite uppenbart inlägg i must say.. ds

Anonym sa...

göttigt att hanna i S2b har varit tillsammans med jakob.

Anonym sa...

haha! /marilyn

Anonym sa...

vem är det som ger dem hybris...?!

Anonym sa...

till duffne: det där är fan min line!

Anonym sa...

Tack for intiresnuyu iformatsiyu