lördag 5 april 2008

Good guys















hahahaha det var verkligen dem äldsta och sjukaste bilderna jag kunde hitta på gustav&axel! tack facebook!


Den senaste veckan har jag träffat på en rad bra killar, män som på olika sätt räddat mig och jag känner mig nästan skyldig att skriva lite om dem för man hör bara om hur dåliga alla killar.
Det började i Paris, Champs-Élysées och kvällen slutade bra, jag blev väl omhändertagen av en engelsktalande kille.. I taxin på väg till tåget som skulle ta mig till flygplatsen bestämmer sig taxichaufförren i stället för att köra mig till flygplatsen, det måste nog vara mitt livs mest prisvärda taxiresa, 10 euro till Charles de Gaulle.Väl där han ser till att jag hamnar på rätt terminal etc etc, verkligen en ängel i morgon dimman. Sen träffar jag en svensk man som hjälper mig med min något tunga resväska. Tyvärr vet jag inte vad någon av dess tre män heter men jag vill verkligen ge dem en eloge & dessutom har alla fransmän jag tärffat varit underbara!

P.s I torsdags fikade jag med mina företagskompanjoner, Gustav Wingstrand&Axel Bauer och dem gav mig en mobiltelefon. De hade tröttnat på att inte kunna få tag i mig längre, så nu var den saken fixad och det känns hur skönt som helst att vara tillbaka i telenätet. Hur sött var inte det?! .d.s

all my guys rock! :)

Inga kommentarer: