tisdag 1 april 2008

Honey I'm home!




















Jag är hemma , landat och oerhört glad att fortfarande vara vid liv- låt oss säga att äventyren blev lite väl vilda .. och njea hm. Glad att vara vid liv, jag har verkligen fått en andra chans och jag ska så ta vara på den.Kanske växte även jag upp?
Sitter redan vi symaskiken och ziczacar nästa underverk hrm.. Sverige är iallafall som ett underbart sagoland och det är mysigt att vara tillbaka! Fick precis inbjudan till ett skönt 20 års kalas nästa vecka och nu på lördag ska jag på stans coolaste fest, Sterner party ( uppdateringar kommer ... )


Tack Paris,franoserna&baugetterna för en underbar tid
Tyvärr har jag inte längre några bild bevis på resan eftersom att dom raderades på något mystiskt vis någon gång i lördags/söndags. Men jag kan varmt rekomendera bla dessa ( Paris Paris, Neo, Sens, Bobimo mfl)
Tack Gika för att du alltid ser efter mig! Vi hade så jävla roligt vännen & snart är du tillbaka här hemma och vi kan stå och skrika på balkongerna. (vi är grannar)

Nu gäller det bara att kick ass en vecka i skolan innan helgen och allt .. men hey det ska nog gå- Solen verkar vara på ingång och alla sitter på uteserveringar med ray bans. jag gillar läget.


Mandy

1 kommentar:

Anonym sa...

jaaaa GÖTT I GBG när du är tillbaka!