måndag 24 mars 2008

1 8
























Den 25:e mars blir jag 18 år , officiellt. Jag är vuxen och straffmyndig, jag kan inte längre vara fullast på stället och att gå ut är inte längre förbjudet utan mer en skyldighet. Antagligen kommer jag fortsätta att vara fullast på festen men då kommer kanske dagenefterkänlsan vara allt tyngre, ush jag får styrketräna så att jag orkar. 2008 och jag är 18, Hjälp. Hur ska allting gå? Vad kommer hända? Vem kommer jag träffa? Kommer jag ens att landa i Paris imorgon? gaaaaaah RESFEBER/bara feber?!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har du varit 18 i 35 minuter, åtminstonne svensk tid! Grattis på födelsedagen världens finaste Mandymand!
<3<3<3
Och ha det absolut bäst i Paris :)

Anonym sa...

Hittade din blogg för några dagar sedan.

Grattis på födelsedagen!... i efterhand då… :/
Att bli 18 var inte det värsta, vänta tills 27, då upphör allt. Det är faktiskt ett värre datum tyckte jag. Ingen ungdomsrabblat någonstans (hyra, affärer, sj etc. etc. etc.) och fick börja betala mycket mycket mer för samma sak!, det sög. Sämre villkor i samhället (i form av studiemedel, bidrag, arbete m.m.), dock går lönen upp (såvida man slår näven i bordet).

Så nej.. vänta tills 27, det är värre det. ;)

Då känner du dig inte ”vuxen” utan då känner du dig ”ensam”. Men.. det är ju ett tag till.

Ha det bra!

Anonym sa...

jag hoppades på att du hade fått en ny mobil i julklapp. så jag skicka ett sms men om inte. så kan vi alltid ta en walk talk så kan jag vissa mitt sanslöst snälla och omtänksamma sms.. iaf vi måste göra något sjukt någon dag! färga stenar röda eller nått, det är ju du som har fyllt år! tja