onsdag 4 juni 2008

State '08 State '08 State '08 State '08 State '08 State '08 State '08 State '08 State '08 State '08 State '08 State '08 State '08 State '08 State '08

Imorgonslutar skolan för den här gången och är tillbaka om lite mindre än 3 månader. Det jag gillar mest med studenttider är alla studentmottagningar och studentfester(=free drinks for everyone) Dessutom känns det som om imorgon kommer smälla högst på himmelen för då har torsdagsklubben Svanen säsongsavslutning och Embassy spelar. Åh jag har lyssnat sönder mig på state '08 som Felicia skickade härom dagen , bör jag tillägga att peppen bor i varje steg jag tar och att luften smakar som förväntningar...

Hjälp, vilken vinter -vår det har varit. Crash and burn berg och dalbana. Men nu har brännan börjat sätta sig och alla har börjat komma in i den där ljuvliga sommartakten, när man kan dansa non stop till musik non stop och folköl smakar gott. När man får blåmärken på benen och allt som tidigare varit känns bort glömt, bort blåst.Fast jag vet att det har varit jävligt jobbigt så känns det himla fint, ja jävligt nice. om man får säga så, det känns jävligt nice att sommarn är här och så många är kvar. Jag älskar när saker och ting får kännas meningslösa, jag vet inte ens vad jag försöker säga men hmm.. jag lägger ner det här för idag


1 kommentar:

Anonym sa...

it was a long long cruel cruel winter - men nu är det dags för förändring. imorgon smäller det! PUSS