tisdag 10 juni 2008

you should know i'm only doing this for you






Göteborg, jag är tillbaka. Borta är jäkligt bra men hemma är bäst! Senaste tiden,
Torsdag 5/6
skolavslutning-->svanen säsongs avslutning ... bild 1 ( orginal pose, madde,mandy&amanda) efter en sömning efterfest drog jag och amanda hem till mig jag packade ihop de sista nödvändigheterna ,vi drog till centralsationen och 06:42 tuffade jag iväg mot huvufstaden!
Fredag6/6
ULRIKAS STUDENT! ( jarla plan shalalala) flak, fylla ( för min del en ihållande trötthet/bakis feeling) , fest! (bild 2&3)
lördag 7/6
bakisdag, och mega solning i solen + bad på Drottningholm!
söndag 8/6
jag och ullis var förvånadsvärt effektiva och drog in till stan där vi träffade nora och badade på fredhälls klippor, fresh!(bild 4) på aftonen laddade vi upp med birra på bar 211 med nora innan vi drog mot Nada på åsögatan och var på
le batallion des fous spelning (Gunnar &co. riktigt mogen 88:a- ladda ner dem! )
måndag 9/6
långsam dag men slutligen efter 40 minuters bussåkande var vi på stigen mot husbygropen!(bild 5&6)
sen hem till elvira och bunkra knäckebröd& krubb!
tisdag10/6
aktuionera till mig en biljett p åtradera för nästan inga pengar alls, in till stan träffade min bror på centralen,, alltid lika mysigt! sen drog jag och katta frukt på flaska och strosade iväg till söder, för att hetsshoppa ett randigt linne och ett par gulmönstrade höga shorts, katta hittade ballaste tröjan navy pacific. Grön av avund.
Tog tåget 16:10, hann inte träffa alla men hell.. det kommer fler tillfällen.
Slutet gott - allting gott, har precis proppat i mig min egna specialite makaroner med ketchup, yupp! mumms!

1 kommentar:

Anonym sa...

underbara bilder! du är så snygg.