söndag 24 februari 2008

Hard day's night

Söndag
Aja vaknade vid 14tiden, frulle med bror. Han är go han. Vi drog varma mackor och diskuterade våra morgontidningar DN, GP och Göteborgs Fria- den sist nämda är egentligen den enda som förtjänar att ens kallas för tidning var slutsatsen...
Sen vid 16tiden gick jag och pluggade spanska i två timmar på KTB (vi har prov på fredag)
Pjuuuh kom hem vid 21, fikade med kakan och johanna + stockholms vän till johanna. Good thing jag träffade Kiwi! yaaay det var totally randomly kul .oj vad internt det här blev . ha ha

Lördag
Jag slösade ännu en dag på att inte göra någonting överhuvudtaget, förräns det blev natt i alla fall. På förmiddagen var jag förbi Sofia,kollade kläder och snicksnackade lite, dessutom lämnade jag in en sjukt snygg brun cape från Zara, orange stickad fillpa k tröja och ett par high waisted svarta pantalones. . .
Men sen vet jag inte vad hände? Saturn saturnus, vi snurrade-- I'm a good liar. bilderna är från saturn..
amanda&amanda ( riktigt speciella)




























p.s dessutom har jag införskaffat mig en orange sak & ja jag var alldeles för trött för att titta in i kameran!

2 kommentarer:

Anonym sa...

dance dance!

Anonym sa...

you're so lovely, my love. miss you.