måndag 25 februari 2008

ny vecka nya begär nya besvär

Tisdag
änsålänge har jag bara sjukanämlt mig själv for having halsfluss/halsont fast det börjar iofs släppa ..
+ att jag har mejalt gustavo& mamma!
ska nog hit the bed, kanske läsa min engelska bok(borde verkligen)

kanske fixa världen godaste frulle? med kiwi och grejor ? tanken känns ljuv.
jag är dock way to lazy , ska bara hämta drickyoghurten och hit the bed med min bok
hahah
åh höll på att glömma, jag ska jobba idag- så kom förbi alla som vill =)
CIAO

Måndag!
Väckarklockan ringde såklart inte imorses heller, men jag lärde mig sen att jag glömt att sätta på ringfunktionen hrrm,men men hursomehelst det gjorde mig något försenad till Anna-Marias och Martinas Kuba presentation, Pinsamt läge. ush ush Förlåt
Sen var jag i allla fall fruktansvärt seriös resten utav so lektionen! vilket jag måste vara om jag ska nå någon somhelst framgång här i livet . Ajaa det var en helt ok dag i skolan jag var bara helt ofokuserade och uberstressad hela dagen för no reason som vanligt!
Efter skolan fikade jag med Gusten&Exel, eller axel och gustav som deras mammor kanske säger...
Vi jobbade på med skorna, get ready for it!
Sen förbi stan skulle snacka med Henke på Karltex men icke att han var där!
Får be axel göra det idag el. så gör jag det själv imorgon .
Hemma vare dinner med Max och Anton, Chicken i love!
och efter litet prat med Tanya+ allmänt tidsslöseri drog jag på walk med Filip my love!
hahah det var kallt, rått och regningt vi disskuterade massa galenskaper+sommarplaner och sen toppen på milkshaken var ju att Fille köpte semlor till oss, så hela nordhemsköldsgatan fram smaskade jag på ÅRETS GODASTE semla. hjälps så fruktansvärt bra var den.
Mummmmms

1 kommentar:

Anonym sa...

jag och cory tänkte komma MEN DET GÅR JU INTE ATT FÅ TAG PÅ DIG!! ahhh. min lilla semla see you pusss