onsdag 27 februari 2008

Tight Tisdag


jag var sjuk sjuk sjuk sjuk, halsfluss/halsont sjuk. Tills det gick över och jag var relativt frisk i några timmar ,då jag bla hann jobba - yeah!
Sen kilade jag hem och degade allmänt ett tag. Drog bland annat på mig den här blå krismkrams looken. Jag fortsatte min sega dag med att vara hemma och dricka thè med pappa,bror+ brors flickvän! Cosy, hursomhelst fick jag tips om Weekdays "50 kr" rea! ohja
Drog dit och fyndade en zebraklänning som jag sedan hade på mig när jag träffade Rakey 21:45, haga . Vi drog till Viktoria, där Olle&Co. huserade House Party!
vi lekte paparazzis, pratade NYC planer, allmänt hang around till klockan 1 sen drog vi på årets bästa efterfes hos Melker! helt grymt- ingen hemgång förräns 4? och jag och axel dushade(fyfan va kallt det var när man skulle hem) rakey och jag lagade mat till alla, jag,rakey,axel,johan+ den som ville däckade + grymt bra danstillfällen därimellan & mysteriska aktiviteter i melkers säng men jag låter det vara osagt .. hahah
anyways tack för igår! ;)
Bilder från tisdagen lär poppa upp under dagen!

CIAO

3 kommentarer:

Anonym sa...

åh låter sjukt grymt!! next time säger jag bara. menmen jag fick 11 timmar sömn istället. pusss!

Anonym sa...

Hahah våra bilder är de bästa papparazzibilderna ever och vi ska ju inte tala om vår pasta den var ju godast i år haha!

Anonym sa...

HAHAHAHA, du är knäpp som duschar med kläderna på. Sjukaste i år!