fredag 22 februari 2008

OnsdagTorsdagFredag

Fredag
AGNES 18 ÅR! 'världen är stor och vi är unga'
Ska precis kila iväg till tandläkaren för att fördriva tiden.Sen ska jag vidare och fixa svenskakryssarklubbens seglarskolas klädkollektion!
I'm on top of things!
Ikväll måste jag nog catch some sleep men vi får se vad som händer
Uppdatering lörd. 23/2 kl 11:43
Fredagsmötet gick galant på special design, ska bar jobba på med trycket med Filip i köpenhamn, han är cool han. och ruggit skillad. anyways drog på stan stötte på emma!
sen hem igen och planen var att ligga ostörd och se på film och bara små sova( i'm soooo in need of sömn, den stora sömnen..) men ett ärrende in till stan i mörkret funkar ju alltid också.

over and out!



Torsdag
I all dess glory, skolaskolakkola efterskolan var jag hemma för att sova lite och sen lämnade jag in mammas skinnjacka för lagning men grjen var att min oderntliga skomakare var oerhört sällskapsjuk så jag satt och pratade med honom ( han är tydligen asyrier) i en kvart om diverse saker han kan hela min familjehistoria nu och vet vad jag tycker om skolan. hahah men jackan blev lagad och mamma blir säker thrilled with happiness när hon kommer hem och ser sin gammla favorit hel igen.Jag gillar goda gärningar.
Vidare , jag och johan drog på föreläsning om Ryssland!! helt otroligt vad bra vårt grupparbete kommer att bli och det är helt otroligt hur lite jag vet om saker och ting hmmm
Förelsäning tog slut vid 20tiden och vi fick hennes visitkort om vi skulle ha några mer frågor om de sociala förhållanderna i dagens Ryssland.Sen drog jag hem och bytte kläder, kände mig lite väl mysig i min stora stickade tröja ..hahah
Skyndade mig iväg till Felica för att make some bargins, hon har verkligen cleaned out her closet! Så skynda! Fynda!
Efter det plocket jag upp mitt leg på järntorget + lite mat, min bror är allt bra omtänksam =)
10 minuter senare träffar jag amanda och vi är peppen införkvällen. Vi drar till BK och krubbar lite. Emma ramlar in, kvällens tre muskutörer var samlade!
Sen träffar vi på massa andra människor men de hade dock ingen lust att dra till svanen med oss .. så de fortsatte att hänga på stars'nbars.

Svanen!
superläskig kväll , sanna strulade med någon från andra avenyn?+ hakon flörtade med madde?
GIKA om du läser detta ska du vet att miami vice nr. 2 råååååstötte på mig . han carl om du minns, han var ritkgit obehaglig. men jag skriver att mejl och berättar mer!
p.s träffade massa andra roliga typer men ingen gjorde väl ett minnesvärt intryck antar jag d.s
slutetgottalltinggott..



Onsdag
Hysteriskt stressig dag som vanligt for no reason men vi var på familjevännerstillställning och jag pratade med Olle Langert gällande min intervju med mona sakgerfors. Jag vet itne varför ajg har bestämt mig för att intervjua henne , men hon verkar bara vara så otroligt intressant. en verklig karaktär.Hursomhelst jag fick lite inside info så det här kommer nog gå riktigt bra , hoppas jag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

sen på fredagen blåste det också och crazzyyy hej så kom emma yeahhh! ring mig om du har tråkigt ikvälll efter nio fast då sover du väl! PUSSS

Anonym sa...

haha jag vet vem som gick ifrån stället tillsammans med båda andra avenyn-killarna

Anonym sa...

:D miami vice alltsa.. haha saknar dig mandy <3