tisdag 4 mars 2008

and just because i don't say anything doesn't mean i don't like you


Oggi!
Matte on the morning, jag är fortfarande inte ikapp
( Will i ever be?)
Sen engelskab, sjuuuukt svårt och jag var ju bra en gång i tiden. Sen vända på stan med FreakaFredrika och fixade mina tabletter och det snöade?
Anyways nu har jag varit hemma och ätit ännu lite mer först mumigt god fruktsallad + vaniljyohurt och sedan x-antal ostmackor ,avslutningsvis musselgrejs+matvete lagat av Anton(bror)
Måste fixa ihop migsjälv för att snart träffa mina söta mumsintroll Felle&Mackan, love
uppdatering ,solen skiner och det är good times on the rise
gårdagens whatever
jag snackade med katarina i tele mucho gusto! det är alltid lika kul att köra lite helgångest från lur till lur. Innan dess jobbade jag, det var grymt , ja städade och pratade med Sofia non stop i 5 timmar, därimellan kilade Maja förbi och köpte en partytop! Yey
Sen var jag hemma i en halv evighet innan ja bestämde mig för att lämna tillbaka massa böcker/ dvs tre, på statsbiblteket& Don't worry Johan jag lämnade tillbaka vår bok med!

Sen satt jag och sov på KTB i en halvtimma, jag vet inte varför men jag somnar jätte lätt där, skulle iofs plugga matte eftersom att jag ligger oförskämt mycket efter...

1 kommentar:

Anonym sa...

hey COOL. visst var man glad idag för vädret ändå:D