torsdag 13 mars 2008

ttttttorsdag







































Inga lektioner i skolan ( eller jag hoppade första , var bara med 5 minuter) sen till centralstationen! Trevlig resa, fixat allt till Paris nu... bara en och en halv vecka to go.. VI SES SNART GIKA
Sen doktorn, min läkare är bra scary, vilket leende och hmm jajaj fett ball.
ska komma in om en månad och ta nya prover !kommer gå så bra så bra.. järntabletter is the shit
Sen hookade jag upp emma( röd tröja grå halsduk bilden) på korsvägen och drog till skatås för milen, oj vad vi gick och sprang, hurt fo sho. despues fick jag mattelektioner av Arne, han e ball. Nu har jag precis bestämt möte med mina coworkers se sista bilden ( gustav, jakob & axel, maskerna var tydligen axels idé haha)
Imorgon fröken ohlsson , klockan ; så fort jag kan. jag älskar att vi utgår från mig hela tiden hahah
Allmänt imorgon ska jag försöka chilla och varva ned veckan har varit heeeeel galen. ojoj .mamma åker till singapore och min bror kommer hem fr. thailand det kännssom om jag bor på jävla hotel massa flygande hela iden. kan ingen bara stanna lite?

fredag here we come

ska bara
lyssna på axels outro
ringa johan om 5 minuter , fixa grejor helst MVG i historia.
Sen städa rummet- inte gjort.
uppdatering 22:02 went for a walk med fredrika , det var ballt spec. musikboxen på första långgatan. yay. nu ska jag baaara fippla med musik med Carl, skriva lite onödiga kommentarer här oc hdär lyssna på Juvelen don't mess och lite Pacific som Mårten tipsade mig om! I liked! sen ere destination SOVA

PUSS

1 kommentar:

Anonym sa...

amanda du är sjukt busy stressa ner lite va! imorgon är det fredag då blir vi lyckliga! tack för idag powergirl!