fredag 21 mars 2008

I backspeglen...













Erika von Corswant& Elina Hallström, Erika är obviously för kort för att ta ut pengar .. haha, bild nr 2: emma &jag
bild3: fotografen therése jörgensen och emma osvald










Carl Källstrand&Carl Lekvall (rudebeckare) , Jag









Vasa, allén, schillerska..


Helt galen vecka snöstrom blandat med vårkänslor det är inte bara jag som varit som en bergochdalbana. Bilderna är theresés och de är från den soliga dagen i veckan.
Vi på Sirgrid Rudebecks har haft inlämningar redovisningar och allmänt högt tempo. ush men hey nu är det långfredag och det är mysigt att se tillbaka på allt kaos med lite distans. Idag har jag inte gjort mycket, jag höll sällis med Maxime till centralstationen där vi träffade hanna wraight och de splittade en cappucino jag tog givetvis skummet .. mumms..
Sen har jag varit hemma och degat hela dagen, leagt i sängen och sovit tittat ut då co hdå för att se om snön försvunnit. Jag kommer liksom inte ihåg vad man ska göra när det är snö ute Men nu ska jag äntligen göra något. dush nästa sen ska jag till Felicia och hooka med agnes och karin över förhoppningsvis lite TVspel









Maxime Wallström&Hanna Wraight ,Jag

1 kommentar:

Anonym sa...

söta bilder! PUSS