torsdag 6 mars 2008

Magnum white - Strawberry


Har precis snackat med Ullis i Stockholm om Nästa års sommar( tågluffning översegling med pasadvindarna aka Arken lantinamerika alt. säsonga i Kanada) haha + årets( segling, barcelona, tågluffning.v29 , festival därimellan och lite Kallbadet)! Det känns bra kompis det går bra nu men jag slutar aldrig att förundras över saker och ting små som stora. Idag åt jag årets första pinnglassutomhus glass :) och jag vill nog påstå att det var den godast i år .. ha ha ha
Jag tror på fullast allvar den är min nyfunna favorit, yummi

Dagen
bara 30 minuter sen imorses, börjar bli bättre .. --> historia arbete, börjar bli klar!! Jippi sen massa mat i bamba, i love.och så satt jag ocherika och poserade(o)medvetet med våra läppar, som vanligt. please do judge me.
GLASÄTTANDE+POWERKICKPROMENAD(too lost in you)
Despues så vare matte vill jag minnas och Lekvall drog sin story om Paris och de två männen vid tunnelbane stationen oh goddamnit, han blev rånad och ja saker och ting är verkligen surreal for real ibland.
Stan med Therése, cosylicious!- solen sken och vi konstaterade hela dagen allt är är så "vårigt" bra dag.riktigt bra.måste bara få tag i gika, importante!!!
anyways utelivet kallar, ska träffa min white knight, fille please just pick up the phone!
ciao BELLOS

1 kommentar:

Anonym sa...

superhärlig dag! (glöm inte tablett ikväll!!)SEE YOU!