onsdag 19 mars 2008

Hot lips

Hot lips - Pacific

Jag känner mig pretty lonely när klockan snart slår 03:35 och jag borde hit the bed, för nu är jag nog klar med med sv. hi slutdiskussion för ikväll åtminstone, Woho.
Men grejen är att nu är jag inte trött. eller joo egentligen men hmm jag måste bara dra en liten grej först: Att hångla med sina vänner?
Nej!USH! Fy!
Jag kom precis på att det är non cool everywhere, jag trippar runt på facebook och blev helt paff när jag såg flertalet vänner som strular med varandra. Vad är grejen liksom?
Det ä faktiskt inte ens ok om man är " bästa vänner" nu när jag väl skriver det här kommer jag på alldeles för många gånger jag själv dragit det som en slags förklaring-' men vi är faktiskt vänner/bara vänner/äsh vi känner varandra i'ts nothing osv ..'
Men det är faktiskt inte okej och jag känner mig som en annan dubbel moralisk person men whatever jag har ändå kommit på att så desperat tänker jag inte bli igen. Yaaaay
Jag borde faktiskt sätta upp lite mål/to do list för mitt artonde år är ju på ingång ..
hahah okej dagens är att inte strula med killkompisar no matter hur bra vänner vi än må vara om man inte är intresserad på riktigt dvs. . .those days are over

pjuuh skönt att ha det ur vädret, nej nu ska jag sova!

Inga kommentarer: