måndag 17 mars 2008

Just killing some time

Jag kan missbruka det mesta ...& and I do
  • alkohol (alla har ni varit med om det mina kära vänner)
  • russin , realtivt okänt ..
  • yoghurt(vanlij,grekisk,skogsbär)
  • knäckemackor
  • philadelphia ost
  • bloggar; michela, julia, felicia ...
  • musik, för tillfället ; Sunset blvd med; Pacific
  • shopping, vad som helst; pennor -> kläder
  • msn. snacka om att fastna.
  • telefonkomunikation (mobil,sms,hemtelefon lika fint allt)
  • knäckebröd, utan något på
  • nya människor, älskar att träffa nya människor
  • smiles på msn
  • google& googla
  • frukt, en banan nu , äpple lite senare, lätt fem om dagen!
  • allmänt goda saker som ser ensamma ut i kylskåpet
  • uttryck, veckans; hola cocacola
  • svensk pop ..
  • svanen( jazzhuset torsdagar, vi snackar begär!)

Listan verkar inte ta slut men jag ger upp, jag vill inte veta allt om mig själv...
om min mamma hade varit här hade hon kunnat stoppa mig från att äta upp halva russinburken men hey nu är det redan gjort, det gick så fort! russin är underskattade...

sleep tight!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men hallå! Har du fått nån ny telefon än? Isåfall, langa nummer!