fredag 7 mars 2008

Fredag är ändå den dagen som känns bäst ...





















Bara något försenad i morses till spanskan , där jag fick tillbaka ett värdelöst prov. häll vete
Nu ska jag packa ihop allting dra intill stan hämta min körsbärsgrej förhoppningsvis(?) sen träffa Ullis, hennes Fille och kanske ävenNora för att klockan 19 meet up with Carro! och ikväll blir det Fabians kladdkaka, han har lovat,förutom panikpluggningen dvs. Helgen ska fyllas med seglingsprov, skönt folk kladdkakskvällar, filmvisning massa random plugg och en grymt bra stämning så klart, damn nu låter jag ju fan äpplekäck ,whatever.
Laddat , riktigt kul faktiskt hmm måste bara ringa mamma först och säga att jag är tillbaka på söndag.
trevlig helg you all!

MANDY LOVES YOU

1 kommentar:

Anonym sa...

åh körsbärssaken då! och ja ät mycket kladdikladdkaka MUMMMMS MANDY, vi ses hörs puss!!